Το Future Bus διήνυσε ήδη τα πρώτα του αυτόνομα χιλιόμετρα στο πλαίσιο ειδικής επίδειξης που πραγματοποιήθηκε στην πόλη του Άμστερνταμ.
Για την ακρίβεια το αυτόνομο λεωφορείο της γερμανικής φίρμας, κινήθηκε χωρίς τη συνδρομή οδηγού για 20 χλμ. σε ένα τμήμα της μεγαλύτερης λεωφορειολωρίδας της Ευρώπης η οποία και συνδέει το αεροδρόμιο του Schiphol και την πόλη Haarlem.
techinsider
To Future Bus ολοκλήρωσε τη διαδρομή χωρίς προβλήματα, υπακούοντας στη σήμανση και τους φωτεινούς σηματοδότες, φρενάροντας αναλόγως με την κίνηση, περνώντας μέσα από τούνελ αλλά και σταματώντας στις στάσεις, ως ένα τυπικό αστικό λεωφορείο, υπό την επίβλεψη ενός μηχανικού της Mercedes-Benz που βρισκόταν στο εσωτερικό του.
techinsider
Η διαδρομή κατέστη εφικτή χάρη στο σύστημα CityPilot, όπως το ονομάζει η γερμανική φίρμα, ένα προσαρμοσμένο στις ανάγκες μετακίνησης ενός αστικού λεωφορείου σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο χάρη σε μια σειρά radar μικρού και μεγάλου βεληνεκούς, κάμερες, ενσωματωμένο GPS αλλά και με τη συνδρομή Wi-Fi το οποίο λειτουργεί ως μέσο επικοινωνίας με το περιβάλλον και αλληλεπίδρασης με στοιχεία όπως π.χ. οι φωτεινοί σηματοδότες, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ευκολότερη κίνησή του.
techinsider
Επίσης όπως επισημαίνει η γερμανική φίρμα, το έξυπνο λεωφορείο θα αποτελούσε ιδανική λύση για τις πόλεις όπου υπάρχουν ξεχωριστές λεωφορειολωρίδες για ένα πλήρως αυτοματοποιημένο αστικό δίκτυο, ενώ όταν η υποδομή δεν το επιτρέπει το Future Bus θα μπορεί να κινείται ως ένα τυπικό όχημα.
techinsider
Ως επιστέγασμα των αυτόνομων δυνατοτήτων του το Future Bus διαθέτει και ένα πιο φουτουριστικό σχεδιασμό εντός και εκτός, ενώ εκτός του προφανούς εντυπωσιασμού που προκαλεί ως καινοτομία, σύμφωνα με τις συστάσεις της Daimler η καθιέρωση της τεχνολογίας, θα συμβάλλει σε ασφαλέστερες αλλά και πιο «πράσινες» αστικές μετακινήσεις.
δείτε σχετικό βίντεο